Stress

Har precis hoppat ur duschen och väntar på ett samtal.
Ska sedan till min syster i Solna och få mina pengar:).
Efter det blir det kanske en sväng till stan för en ny tung piercing :).
Så vi får se helt enkelt.

Men väntar på att Alex ska höra av sig så att vi kan åka om han ska med eller inte :).
Så det är det som händer just nu i mitt liv.
Sen då jag kommer hem ska jag träna och bara sola:)
Så fint väder ute synd att min kamera blev borta på posten.
Och jag måste köpa en ny.

Men det blir tills efter sommaren.
Ska ha min mobil först :D..
Tihiii*

Men ska inte göra något mer hörs sedan kraam ;D..




Gammal bild men dem kläderna idag förutom jackan ;).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0