Systemkamera

Som alla vet så har jag en Nikon D40.
Men har inte användt den på ett tag.
Det beror på att min pojkvän tog med sig den till malmö då han flyttade tillbaka dit:(
Men igår så pratade vi om det och jag får kameran antagligen idag eller imorgon.
Man hoppas ju på idag för det är så fint väder :)

Imorgon är jag ledig:)
För vi har hund lektion i tre timmar och då ska vi först till skolan på morgonen och sedan hem till en lärare som precis har fått border terrier valpar. Kanske är där en timme och sedan får vi åka hem eller äta lunch i skolan, så vad tror ni man väljer? Jo att stanna hemma för jag åker inte nästan 2 timmar med tåg för att gå i skolan en timme.
Så wiie är ledig :)

Om jag inte får min maträtt idag ska jag be om den imorgon:)
Kan fotta då:D
hihihi*

Ikväll kommer också bilder och film då vi är på sjöhaga:)..
Se fram emot det ;).

Kramisar så länge:)
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0