~Till mamma och pappa~

Antar att jag har så mycket att säga om mina föräldrar, eller till dem.
Jag är inte världens bästa dotter det vet jag.
Jag ser mig själv som en besvikelse i livet.
Ni ställer upp så mycket för mig och endå får ni skit tillbaka.
I mina skolår har jag bara svikit er.
Har sagt flera gånger att jag ska sköta mig men endå  ställer jag till det på ett eller annat sätt.
Ni har tröttnat på mig och mina problem.

Jag sökte till gymnasiet och trivdes jätte bra.
Men jag förstörde min chans till verkligheten.
Av någon anledning så finns Tackla kvar.
Hon gjorde att jag fick komma in i södertälje för en chans.
Nu har hon gett mig min sista chans att visa att jag passar in i verkligheten.
Tackla finns kvar och vägleder mig genom livet som går till verkligheten.

Hon leder mig genom allting svårt.
Var aldrig orolig att jag går vilse för hon är hos mig.
Hon lämnar mig aldrig.


Efter sommaren börjar jag 2:an i Märsta.
Jag ska ge er allting som ni förtjänar.
Ett glatt leende och bra betyg.
Inget skit ska ni få uppleva mera bara sitta och njuta.
Jag ska göra er båda stolta och ta studenten med ett bra betyg i handen.
Ska ge allting som ni har velat länge.
Er flicka ska äntligen få komma in i verkligheten tillslut.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0