Trött efter träningen

Ja jag har ju blivit duktig och börjat träna:)
Har gått en powerwalk på en timme i lördags.
Samt 20 stycken sit ups och sprungit fem gånger i trappen.

I går blev det bara en sit ups för att jag var för trött.
Men har inte ätit något onyttigt alls eller något sånt:)

Idag så gick jag och jossan en wannabe powerwalk till vägskälet vilket är 2km.
Sen så gick jag en vanlig powerwalk med saffi.
Och sedan en vanlig rask takt till ica och tillbaka:).
Och inte ätit något onyttigt idag heller.

Så jag känner mig riktigt stolt över att jag klarar mig så fint:)
Så nu ikväll ska jag bara göra 20 sit-ups och sedan duscha.
Ska samt ta en banan eller ett äpple och sedan göra min frukost.. :)

Bilder från sjöhaga kommer imorgon;).

kRAMISAR~




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0