Väntan tog slut

Orkar verkligen inte gå och vänta på min kamera som ska komma med posten.
Att skicka den med express tar inte såhär lång tid eller??.
Men men min väntan tog slut och nu tänker jag inter vänta på den mer.
Får väl se om den dyker upp eller inte :P.

Idag ska jag bara ta det lungt.
Ska iväg och träna sen på eftermiddagen :)
Men innan dess bara ta det lungt.
Det är ett perfekt väder för att träna i.
Så en liten power walk skadar inte att gå eller hur?:)

Funderar på att utöka min runda till backar nu:).
Min vanliga runda är cirka 2½-3 km.
Och det är bara en raksträcka.
Men genom att gå den plus backen upp från dagiset och utöka den med mer backar så blir det mer jobbigare:).
Och som jag har sagt förut så ska jag sluta med allt onyttigt vilket jag har klarat i cirka fem dagar :).
Och kan ju säga det såhär att ju varmare ute det blir desto mer bränner man(?).
Så detär bara att ge sig ut och promenera och göra situps :).

Ha en rolig dag för det kommer jag ha:) kram..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0