Dagens händelse

Ja idag kan man säga att det blir lite fullt upp kanske.
Sitter nu i skolan och kämpar på min egen hand för att mitt arbete ska bli bra.
Sen blir det lunch och då måste det bli god mat :).
Efter det tillbaka till skolan och sedan får vi börja med handel och service.

Åka hem och städa rummet.
Fixa mat tills mina mföräldtrar har kommit hem.
Sen kommer mina favorit grannar och syster och fikar med mig :).
Så sammanlagt firas jag tre ggr xD.
Hahaha*

Men jag är värd det :).
Som sagt alla älskar ju mig så ;).
Sen vet jag inte om N kommer förbi ikväll, får se :).
Men nu ska jag fortsätta så jag kanske får en dålig uppdatering idag ^^;..
Men då vet ni iallafall varför (A)..

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0