Förmiddagen

Godmorgon allihopa. sovit gott eller?
Jag har inte sovit så bra direkt.
Åt popcorn igår och nu har jag fortfarande ett skal i halsen som jag inte får bort.
Jag har ätit hårdmacka men det hjälpte inte, jag har druckigt mycket men det hjälpte inte.

Och det värsta är att min högra sida av halsen har jag pyttelite svårt att svälja med och skalet sitter på den sidan och irreterar mig också..

Men men det är väl sånt man får stå ut med.
Ska fan aldrig käka popcorn igen xD haha..

Nu har lixom hundarna varit ute och jag ska dammsuga.
Sen ska jag upp i duschen och sedan fixa mitt rum..

Kommer uppdatera senare men lite information och sen ska jag köra igång hundkategorin igen.
Så vi hörs senare :)..



Älskar miina nya skor<3


Kommentarer
Postat av: Steffenkarolina

Thank you for the card so that I may look on the website. I love the picutres. I will continue to look on the website to observe you latest pictures.

2011-03-31 @ 10:00:12
URL: http://steffenkarolina.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0