Hemlis

Jag har varit uppe tidigt två dagar i rad och är skit trött.
Igår var min första dag på praktiken vilket gick bra.
Nästa vecka får jag ta med mig saffi dit så då blir det mycket roligare:).

Sen idag har jag varit på gymnasiemässan..
Har varit ganska roligt för man känner ju dem där.
Sen imorgon känner jag ingen:( men då har jag iallafall saffi med.
Hon ska representera min linje vilket hon kommer göra skit bra:).
Får till och med en egen Märsta praktiska tröja till henne xD hahah..

Efter mässan så ska jag till stan och möta några kompisar.
Och då ska jag även göra en hemlig sak.
Typ som ett ärende och som belöning.
Men vad tänker jag inte säga :D..

Bara Eva och Alex som vet vad detta innebär ;)..
Hehe*

Nu ska jag ut med saffi och sen sova en stund innan Alex kommer förbi..
Så vi hörs säkert imorgon eller ikväll ;)..

Kram på er..

BTW!! Går ni på älvsjö mässan imorgon så kom till den oranga gatan så får ni se uppträdande ;)..




Kommentarer
Postat av: Knutanette

This site is professional and to the point.

2011-04-22 @ 11:32:42
URL: http://knutanette.blogspoo.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0