överrasknings fest

Jo tack om det blev en överrasknings fest xD..
Jag hade varit hos marjatta och klippt mig samt slingat mitt hår.
Sen fixade jag hennes naglar så lixom ingenting emr med det.
Då jag kom hem så var typ halva släkten och vännerna i mitt hur för att fira mig.
Och dum som jag är står jag bara som en fån och glor då alla sjunger för mig xD ..
Hhahaahaha men jag blev jätte nöjd så tack allesammans som spenderade sin tid att fira mig :)..

Så ja.. Jag har ju en system kamera nu ;)..
Så var beredd på många snygga ego pixx :D..
Nu bjussar snälla jag på mingel bilder ;)..

Min kära syster som älskar att klä ut sig ;)..

Fiona , marcus och natta :)

Natta, alex och kim :)

Alex kim och danne :)..

SVEAAA<3<3

The look of life<3

Min syster kan göra snygga och väldigt goa smörgåstårtor..

Snygga va??:)

Morfar och hans brud sen marjatta:)..

Mamma, tine och marjatta..

Min yngsta storebrorsa<3

Favorit grannarna<3

Family...

en glader, en funderar och en somnar xD..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0