Seg data

Sitter i skolan första gången på någon vecka eller så.
Hehe*

Men internet är ju så jäävla segt >_<..
Men men..
Kommer att uppdatera nu om helgen..

Fredag: Alex sov hos mig och jag fixade naglarna..
Lördag: Jag, Alex och Rody plus hans fru drog in till stan.
Jag piercade Smiley piercing vilken jag blev väldigt nöjd med.
Sen så åt vi och hade haft skit kul.
Alex sov hos mig då med xD..
Söndag: Åkte till gröndahl och firade Kim som fyllde 20 år.
Jätte trevligt var det.
Sen drog vi till stan och käkade och efter det drog vi hem.

Idag så ska jag gymma med Alex.
Sen ska jag hem och plugga.
Han är så snäll som ville hjälpa mig för att jag har prov nästa vecka :).
Imorgon har jag bara en lektion.
Sen ska jag och Sandra pöåbörja mitt projektarbete.
Och efter det blir det träning.

Sen onsdag ska jag och klassen till skansen.
Är väl hemma till tre fyra kanske.
Sen ska jag börja packa mina saker och flytta in i robins rum.
Min kärar bror flyttar ju=(..

Torsdag blir det praktik och sedan dans.
Möta upp Alex och lämna saffi hos han.
Hämta saffi sen och bara slappa.

Fredag ska jag på möte med rektorn och Liza.
Och efter det blir det gymmet :).
Sen ska kanske kim och Alex komma till Alex och ah filmkväll:).
Åhh det ska bli så kul^^;..

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0