Träning o solning

Tjabba alla glada :)

Har varit och röjjt i skolan :P..
Kom hem för ett tag sen men jag har typ suttit vid ps och gjort om mig lite :P.
Dock inte som kissie jag är värre ;).

Jag ska börja packa mina tränings kläder och sedan blir det solning.
Åhh vad skönt älskar det :).
Och det är mycket avkopplande också:)..

Mina dagar ser ut såhär än sålänge :)..

MÅNDAG: Träna/Sola/Plugga
TISDAG: Träna/Plugga
ONSDAG: Slappa/ Nationella provet i Svenskan
TORSDAG: Träna
FREDAG: Träna/Utbildning i vällingby.

Så ser min vardag ut för denna vecka.
Sen kan man ju alltid ändra om det är så men jaja:)..

Men nu ska jag packa och göra mig iordning hörs senare ikväll:)



Man lär sig med tiden dock :)..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0