UTP & STB

Jag skulle tydligen ha fått mail och massa sms från min lärare idag.
Men det fick jag inte.
Hon tyckte att jag skulle med på möte eller vad det nu var men det får bli en annan gång.

Så jag sitter nu med Turism eleverna och tittar runt på datan.

Jag letar nu utomlandspraktik och studiebesök.
Min lärare tyckte att vi skulle åka hundspann i idre.
Så jag har hittat ganska bra exemplar till det..

Sen min  utomlandspraktik blir nog Miami eller Danmark ser det ut som.
Men helst miami..
Blir det miami så kommer jag antingen vara med ASU eller poliskåren som tränar polishundar.
ASU är en slags polis som kommer och tar hundar om dem är i dåligt skick eller misshandlad :P..
Så jag hoppas på det bästa:)...

Och ni som inte vet vad hundspann är så är det hundsläde :P..
Får hoppas att min lärare diggar mitt jobb för nu går jag på lunch :)..

 

 

 

 

 

Tror ni jag kommer bli en bra praktikant tro? ;)




Kommentarer
Postat av: Christianoliwia

This is the coolest web site I have seen for ages, excellent work and content.

2011-03-23 @ 21:28:41
URL: http://christianoliwia.bloglyric.com
Postat av: Fliiez svar:

Thnx alot:)

2011-03-24 @ 17:02:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0