Vad gör man?

Har ingenaning om hur jag ska vara mera.
Är man på ett sätt blir det fel eller på ett annat så blir det fel.
Vad man än äter blir det fel.
Jag känner nu att jag har blivit mycket vikt och utseende fixerad för mig själv.

Visst jag räknar inte kalorierna som kissie men jag tänker endå på vad jag äter.
Och då jag stoppar i mig fel mat mår jag typ skit dåligt över det.
Så ja, vad gör man lixom?.

Kan snart inte göra något utan att bli äcklad av mig själv.
Om man tänker på förut så visst kan gå utan smink skiter i vad alla tycker.
Jag klär mig som jag vill skiter i om jag är snygg.

Men nu blir allt bara shit måste ha smink annars är jag ful..
Oj måste ha snygga kläder annars är jag fet..
Mycket sånt kommer i tankarna.

Ibland känns allt så hårt mot än själv även om det inte är meningen.
Lixom alla jag umgås med är pinnar eller har få kurvor känner mig utanför ja det gör jag.
Inte så kul att se att dem kan ha skit snygga och sexiga underkläder men inte jag..
Eller jag kan ju ha det men det blir inte så snyggt xD hahah..
Hade jag haft pengar skulle jag operera mig men tänker inte ge upp den enkla vägen först.
Än sålänge ska jag försöka kämpa mig till den kroppen jag vill ha, men vad gör man sen då?..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0