3 veckor

Har precis kommit hem från gymmet nu.
Åt popcorn igår samt godis och drack cola.
Och till min förvåning så har inte jag tränat på tre veckor.
Och jag kännde inte mig speciellt konstig eller så.

Men det är så jag är ute efter att bli smal, så jag skiter i hur mycket jag väger.
Och tro det eller ej men jag har faktiskt gått ner 6 kilo på dem här veckorna jag inte tränat.
Tycker dock det är jäkligt grymt men hur det förstår jag inte :P.

Och en viss person sa till mig attt jag blir fet av popcorn, yeah sure varför har jag då gått ner?..
Mwehehe..
Nej men e glad men som sagt är inte ute efter att gå ner i kilo bara att bli smal.
Så då jag kom hem så tog jag och åt två bananer och ett äpple.
Känner mig jätte glad och nyttig idag, hahahah..

Nu ska jag vila en stund sen ska jag dansa zumba med mamma..
Ska bli kul vi har redan kompisar där xD.
Så nu får vi se hur länge jag klarar av denna gången xD.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0