Är inte 18 än..

men det är 15 års gräns på energi dricka.
Vet inte om jag ska tolka deras skit snack som en komplimang eller ej.
Min kompis Linn skulle köpa energi dricka men hade inget legg.
Jag tänkte alla tar mig som att jag är äldre än vad jag ser ut att vara så jag prövar.
Hade min kappa och hög klackat lixom..

Kommer in och ska etala hon i kassan ah haru legg?
Nej men jag fyller 18 sa jag,
Hon bah alla som är 15 eller yngre måste visa legg
Ja men jag fyller 18
hon abh NEEE!!
Jag bah duger det inte att visa mina cigg då?
Hon bah NEEE!!
Jag ah ähh fan vad larvigt detta är.

Sen kommer sandras kille och ska gå in och köpa.
Den jäveln ehöver inte ens visa legg.
Så imorgon tar jag med mig mitt fucking legg så dem ser arr jag e över 15..
Åhh blir så sur..

Typ dagens Fliiez-lands problem ser yngre ut än vanligt.

Så jag ser kanske ut som 15 eller??






Denna bilden e till ICA i MÄRSTA!!

Så alla som är 15 eller mer ta med ID dem knullar röv på ICA!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0