Bålsta-Söndag

Tjaba tjena hallå.
Oj det var en gammal låt det där men endå en rolig fras att säga hej på ..
Hihi busigt.

Jag ska idag träna och vara duktig :).
Nej men nu vid 11-12 eller så, så ska jag dra till sats och träna.
Jag tränade ju igår men det jag kan säga är att min rygg gör så jävla ont xD.
Lite värk efter zumban också :).

Sen så ska jag packa mina saker, eller typ kläder och datorn ofc.
Åker ingen stans utan min älskade data.
Ska lögga in nya bilder på mig och Laura från då hon var här i måndags :).
Lite porrigt kanske ;).
*hahahaha*

Ska ha med mig till min morbror och hans fru är :

*Underkläder
*Mjukisbrallor
*Skor
*Sov kläder
*Fin kläder
*Datorn
*Smink

Åhh perfect ;)...

Hörs senare, kommer uppdater innan jag åker:).



Bara ett år sen, men det känndes som om det var igår jag förlorade dig </3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0