FYYYYY

Usch dålig uppdatering och jag e dålig överhuvud taget..
Skolan börjar gå sämsat igen så jag måste rycka upp mig.
Får verkligen inte distraheras av något eller någon.

Sen ska träna imorgon.
Men måste minska i maten.
Äter verkligen FÖR mycket nu.
Åt två potatisar och två fläsk ytter filéer, funkar inte.
MAX en av varje.
Nu åt jag två schnitzlar och massa potatis klyftor.
Ett big NONO... Ska nog helst äta en schnitzel.
Men men gjort är gjort lixom.

Får tänka över vad jag har gjort genom att straffa mig imorgon.
Ska äta ytters lite bara för att :).
Då lär jag mig och sen så blir jag inte lika illamåenden heller :D..
Så mindre portioner flera gånger om dagen med massa träning.
Wohoo...

Okej annat..

Skulle tränat idag men gjorde inte det.
Har inte hört av mig till Alex och Jenny men dem verkar så upptagna så det e lika bra att inte störa dem.
Ja, det är blandade känslor på en gång tycker jag xD hahahah..

Nu ska jag sova och bara slappna av.
Ska till skolan imorgon :).. wiiee



btw hade skit kul i bålsta, hoppas vi får göra om detta snart lolliboobs<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0