Går till sängs nu igen

Vem tänker du på? Min bästa vän 
Vem är din bästavän? Alex,Jenny och Svea
Vem förlåter du aldrig? En kille
Vem pratade du med på msn sist? Marcus ofc :D
Vem ringde dig sist? Alex xD
Vem skrev det 9:e smset till dig? Alex
Vem önskar du var med dig nu? mina vänner kanske
Vem var din första kärlek? Tror inte på kärleken mer :P
Vem ringde du senast?
Alex
Vem sov du senast hos? sov hos min morbror björn i bålsta
Vem längtar du mest efter? En kille jag knappt träffat..
Vem drömde du om inatt? ja du det kommer jag inte ihåg xD
Vem är snyggast av dina vänner? Ehum...  Hahaha alla är lika snygga tycker ja xD
Vem vill du sova bredvid inatt? Tuss<3
Antal timmar du sov inatt? 7 timmar
Antal människor du skulle offra livet för? Många<3
Vad åt du senast? Macka
Vad gjorde du klockan 2 i natt? sov
Vad är det roligaste du har gjort i veckan? Varit med Alex xD
Det bästa som har hänt? Fick nya vänner <3
Det sämsta? Vet ej förlorade några på vägen
Har du en bästa vän?
jag har fler ;)
Nämn någon som gjorde dig glad igår: Lungt alex, med hans humor blir man alltid glad xD
Är det okej att gråta? kanske
Vad ser du framemot? få ny design och starta mitt företag
Favorit tv-serie? South park
Favorit film? vet ejj
Hatar du någon? Yeah
Älskar du någon? Mig själv
Är du svartsjuk? Lite men dem får tillbaka
När grät du senast? Ingen aning
Hur mår du just nu? trött
Gjort nåt du ångrar? jaa självklart..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0