Hundexpert?

Jag får ganska många frågor om vilken linje jag går och varför.
Well här är väl kanske en lite livs historia som förklarar allt.

Jag går smådjur på Märsta praktiska gymnsium..
Dock vill jag bara hålla på med hundar men dem andra djuren ingår ju också.
Jag ser mig själv som en person som älskar hundar.
Kan inte leva utan en hund.
Hundarna är en av mina stora intressen och som jag verkligen vill hålla på med.

Jag ser hunden som ett flockdjur med vilja.
Hur man får lära sig anatomin och fysiologin för hunden är skit kul.
Sjukvården är ett pluspoäng hos mig där.
Att få hjälpa djuren är något jag verkligen vill göra i mitt liv.
Sen får jag frågan om jag ska bli veterinär?.
Svaret där är nej.
Jag vill inte bli det pågrund av att jag inte vill avliva djuren.
Vill inte se dem lida.

Däremot vill jag gärna starta ett eget företag där jag kan hjälp djuren som har "små fel"..
Vill kunna lära ut massage samtidigt som jag hjälper hemlösa valpar m.m.
Mitt hjärta brinner för just detta, att hjälpa och försöka göra djurvärlden till ett bättre ställe.

Jag själv har alltid haft hund i hela mitt liv.
Har tränat smått med dem så gott det går.
Jag vet hur man ska göra med all information jag får av program på tvn och lektionerna i skolan.
En hunds vilja är dens själ.

Hundarna vet vad dem vill men även inte.
Det är vår plikt som ägare att visa vem som bestämmer i huset..



Detta är mitt liv<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0