Månadens inhandel

Trodde jag skulle slösa mina pengar, men nu ser jag att jag inte kan göra det.
Ska samt trappa ner på rökningen om jag ska ha råd med min tatuering.
Vill verkligen bli så ekonomisk som det bara gå för det lönar sig ju i längden?.

Nej men hade en fundering på att pierca mig och köpa ett nytt tandsmycke.
Men redan där är alla mina pengar bort brända.
Vad ska de då tjäna på??.

Men nu så jag fyller ju år om en månad.
Jag vet vad jag ska få och det är svea-brittas systemkamera med extra objektiv.
Åhh då jävlar kommer jag uppdatera kan jag säga er:).
Nej men jag får inte med väska eller minnes kort utan det ska jag skaffa själv.
Och det tänker jag göra denna månad :).

Så en kameraväska och ett minneskort och inget mer.
Ska bli så sparsam som möjligt.
Iallafall vad jag hoppas på ;).

Imorgon och på fredag är jag ledig :)
Min nya lärare börjar inte förrens på måndag så wiiiee...

Så imorgon blir det sats klockan 12 sen på kvällen vid 8 tiden blir det dans.
Sen på fredag innan jag drar till bålsta så ska jag en sväng till sats med :)
Är så skönt då det är mindre folk där :)
Slipper alla glo på hur fet man e :D..

hoppas att det e rätt typ av minneskort med xD


Funderar på denna väska :)


Tror det blir mitt smartaste köp hittils i mitt liv xD..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0