Mitt drömjobb

Fick i läxa att skriva om mitt drömjobb och framtid, well här är den :)

Jag ser mig själv jobba som en typisk business woman i framtiden.

Jag ska jobba med hundar som är mitt stora intresse och vara den perfekta förebilden för de småbarn som vill jobba med samma yrke som mig.

Att hjälpa andra om de inte har råd att gå till en vanlig veterinär.

De ska kunna komma till mig om deras hundar har små problem.

Jag ska kunna massera, ge de mediciner och även kunna läsa av deras kroppsspråk.

En del hundpsykologi vill jag också ta mig an på.

Har de frågor om hundar ska de komma till mig.

Om jag har en familj kommer jag se till att ha tid med dem, men händer det ett akut fall på jobbet måste jag ta det först.

Jag vill att min dröm ska gå i uppfyllelse lika väl som att jag ska skaffa familj.

Jag ska kunna ha tid för både jobbet och familjen.

Mitt drömhus är att bo i en vit villa med en stor uteplats.

Jag ska ju ha hundar så de måste också få plats.

Kommer även att få en fritid mellan jobet och alla kurser som jag tänker ta.

För mig är det viktigt att efter en hård arbetsdag få koppla av och luta mig tillbaka för att sedan se vad jag har uppnått med mitt liv.

Jag ser mig själv lycklig i framtiden om jag uppnår mina mål med att starta mitt företag.

Jag kommer att ha lärt mig nya saker  och kommer att lära själv ut vissa saker.

Det kommer bli en stor förändring i mitt liv men jag ser fram emot att jobba hårt för något jag verkligen älskar.

Jag kommer att ta på mig nya utmaningar och göra framsteg i mitt liv.

Ska se till att tjäna bra och att ta för mig mer och mer av vad livet har att erbjuda.

Att ta chanser medför alltid en risk, men för mig är det ett mål också.

Ska ta olika kurser för att sedan lära ut det till andra.

Kommer även ha grundutbildningen och även mina egna erfarenheter.

Att planera hur mitt liv ska se ut har jag gjort i många år.

Men först nu då jag är äldre vet jag hur jag vill ha det.

Att starta upp ett eget företag ska jag göra, sen om det blir en kedja får vi se då, men jag hoppas på det bästa och ser framåt med postiva tankar.

Jag ser fram emot detta ur mitt liv.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0