Sats

äntligen drar jag till sats imorgon.
Hoppas på resultat snart, men så soom jag fuskar får jag ju inga resultat.
Men jag är beredd och kommer att ta i hård handskarna nu..

Det jag inte får äta är:

*Godis
*Chips
*Läsk
*Potatis
*Pasta
*Vitt bröd

Och det jag ska äta och dricka är:
*Kött
*Fisk
*Kyckling
*Sallad
*Vatten

INGEN MER!!

Nu är jag en egoist som vanligt.
Men nu ska jag träna skit mycket och bli smal.
Anorexia smal? ja tack om det är så jag ska synas.
Vill verklig se fin och söt ut, men just nu är det bara för mycket.
Och istället för att sitta och deppa varför inte träna bort deppen??:)
Så jag kommer befinna mig på sats hela denna veckan ska jag försöka med.
Och ska träna miiinst en timme varje dag..



Känns lite som detta nu :O..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0