seg med blåmärken

Usch så seg jag är.
Vet inte vad det är med mig nu förtiden.

Vaknade med blåmärken på rumpan och högra benet.
Och endå drack jag inget igår.
Hmm..

Nej men efter att ha träffat J så drog jag hem.
Mamma,pappa,eva,stefan,natta,marcus och chrille satt uppe i skogen och eldade.
Så gick dit med saffi, ytterst mysigt var det iallafall.

Saffi var rädd för elden så då jag satte mig ner drog hon imkull mig så jag rammlade baklänges.
Det hända man hörde var ett liitet skrik sen låg jag på marken..
Efter ett tag satte jag mig vid natta.
Skulle sedan gå över bänken, men såg inte astors vattenskål så rammlade på den och ner i marken igen.

Ja, det förklarar kanske blåmärkerna xD hahahhaha..

Sen så vill jag bara impuls färga mitt hår.
Dock vet jag inte vilken färg eller så men kommer säkert ångra det:O.
Jag vet inte, lila,rosa,brunt,svart,blond, känner att jag måste byta färg lixom :o.

Får väl se hur jag gör :).

Imorgon blir det skola.
Vet inte vad som händer ska träna efter skolan det är allt jag vet.
Sen tisdag-onsdag drar vi till kolmården :).
Ska bli skit kul endå=).

Dock kommer vi hem klockan sex på onsdag kväll men jag vet inte, tror nog det blir kul..
Får se..

Nu ska jag se ensam mamma söker :).
Så ska försöka uppdatera imorgon:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0