Shit

Nu börjar jag verkligen spåra ut med mitt liv känns det som.
Men får inte ge upp än.
Jag har mina vänner så då får jag inte svika alla inklusiv mig.

Jag umgicks med en kille 1 gång.
Efter det är han på mig dygnet runt och vill bara ses och ses.
Men jag har skola och vil sköta den.
Men endå ska han fortsätta trackassera mig och de.
Han letar upp mig på alla möjliga sidor och skriver till mig..
Seriöst har du inget liv att du ska stalka mig?
Måste snart byta nummer tror jag O.o.

Orkar inte att ni ska fejka vara mina vänner för att sedan hålla på som tex han nu gör.
Damn vilket liv alltså??:S..

Men men jag fixar det på ngt sätt.

Idag är jag hemma för kramper i magen.
Ovanligt?? ja i den nya skolan och nej om det hade varit i den gammla skola ;).
Sen så ska jag kanske åka och träna för att göra magen mer friskare.
Äta mindre så den mår bättre ^^...
Funderar på att åka och sola ocksså..
Hmm... Låter underbart ;)..

Får väl se hur jag ska göra :)..
Nu ska jag bara slappa och se på boondocks:)..
Länge sedan den gick på tv men kan ju säga lixx hallelulja för internet!!

See yah!!



PS!!  Gjorde mig sjkälv i anime stuk ;)..
Inte så värst lik utan alla piercingar dock xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0