skuuuuuulan

Är i skolan och tråkar som fan.
Finns inget kul mera men måste ju gå.
Kommer ju börja jobba i januari men kommer att gå i skolan med.
Ska försöka göra mitt bästa utav dem två sakerna.
hehe*

Nu är det lunch och jag hoppas på något gott.
Imorgon blir det pannkakor så det blir väl de kanske, vet vet (A).
Men förtillfället är jag bara sugen på allt onyttigt.
Så då jag kommer hem ska jag poppa popcorn (ej smöriga) och bara njuta av livet som singel.
Vill färga mitt hår men vet att jag kommer ändra mig.
Lixom som impuls färgning ofcourse.
Mohhahah..

Men det kommer jag nog inte göra.
Ska vara blond nu ett tag =).
Mwiwiwi..

Hörs senare ikväll kanske byes :).



Förut hatade jag popcorn men nu älskar jag det<3 (konstigt)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0