SOLLAAAA

Woooww godmorgon alla glada..
Nej men jag har varit uppe ganska länge tycker jag xD.
Jag åkte med saffi till märsta halv åtta i morse.
Snacka om att jag var trött.

Mötte sandra vi gick till skolan och sedan tillbaka.
På tillbaka vägen mötte vi pappa som jag stod och prata med.
Åkte hem och sen åt jag frukost.
Gick och la mig och sov sen vid tolv ut med hundarna igen..

Sen kom Robin och Sara hem och gjorde tacos/nachos till mig<3
Hihi hade jätte mysigt :D

Sen nu efter fem ska jag och Marta sticka och träna och efter det ska i sola<3..
*MMMMMM*
Åhh det ska bli såååå skönt.

Sen tror jag det blir en kväll med bästis Alex :)..
Får se hur trött han e eller ej :)..



Älskar att sola nu förtiden<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0