South park

Varenda jävla dag utom helgerna somnar jag eller försöker se hela south park på mtv.
Hehehe..

Men jag tror nog att jag alltid har gillar south park även om jag knappt fattar vad det handlar om.
Menmen.

Idag i skolan var det lite halv drygt.
Första lektionen satt jag och skissade på ett hunddagis.
Sen skrev jag lite fakta..

Sen lunch och sedan tillbaka med det dryga skrivandet igen..

Tror jag skrev 3 sidor om mina hundar och dess raser.
Vi ska tydligen ha en utställning.
Men allt e så förvirrande just nu..

Men det är som vanligt för er som inte känner mig..

Sen i vår blir det att starta upp mitt företag lite smått och då ska Alex hjälpa mig :D.
Åhh det ska bli så kul.. Hoppas verkligen på något kul :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0