Xoxo

Shiit villken natt.
Ska aldrig mer dricka fanta och rosé..
ALDRIGG!!

Lixom kom till Jenny vid fyra och drog hem till sju.
Kännde att jag blev lite för full och om jag hade stannat hade jag sabbat allting.
Vilket jag inte ville så sorry Jenny men var tvungen att dra då jag gjorde det.
Annars skulle du ha hatat mig för alltid :(..

Men känner nu att jag börjar sabba för mig själv.
Vilket inte blir så roligt.
Ska verkligen försöka gör mitt bästa som jag kan.

Idag var jag såå bakis.
Skulle egentligen aldrig åkt och fixat naglarna men gjorde de endå.
Men gjorde det endå.
Faan jag somnade då hon fixade mina naglar :(.
Stackars dam som fick ha mig som modell:(.

Sen nu ligger jag i sängen och slappar.
Min hund kom in och luktade kattskit om inte hundskit.
JÄVLA HUND JÄVEL.. säger jag bara.

Nej nu ska jag försöka sova godnatt allihopa bilder och filmer kommer snart från festen :)..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0