Dansat o tränat hela veckan

Ännu en vecka har gått snart och jag hinner inte blogga imorgon.
Skolan går fortfarande bra och jag hoppas bli klar med matten innan tisdag :).
Etologin går goodie och praktikplats letas..

Ja hela mitt liv är en ren dröm för tillfället.
Jag är nöjd med mig själv, har dem underbaraste kompisarna man kan ha och ja..
Vad mer kan man begära??.

Imorgon blir det skola och sedan till centrum.
Ska köpa en sak till min granne Stefan som har legat på sjukhus:(.
Stackare hoppas han mår bra snart<3.
Inge kul att vara där heller..

Sen blir det att möta alsex ska han fixa lite saker till mig :).
Åka hem och sminka sig samt byta om.
Sen är det bara att dra iväg på chillkrök och singstar.
Kommer hem på lördagen men vett inte om jag kommer vara för bakis för att skriva eller ej..
Vi lär väl se ;).

Sedan på lördag blir det att sova och ha filmkväll hos jenny och alex<3.
Söndag blir det träning och träffa J :)

Men ska försöka få upp bilder och sånt innan:)..

Kram så länge då<3<3..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0