Ensam igen

Ja min klass kompis kom aldrig så jag är ensam elev i våra inriktning xD.
Hahah..
gör inget internet funkar nu så jag är glad:D.

Idag har jag och min lärare sara hållit på med mitt cv och personligt brev.
Det är inför min praktik om ni undrar..
Det blev lucnh och jag sandra och linnea gick och åt.

Nu ska jag faktiskt inte göra något vad jag vet.
Vi ska finslipa orden sen vet jag inte vad som händer :s

Men men..

Drar till centrum två ggr idag sen blir det fest ;).
Ska försöka kasta i mig något innan det är dags att dra.
Sen som sagt får vi se om det blir något inlägg eller bilder :)..

Har det bra sålänge och ha en skiit kul fredag :)..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0