Ge upp lr fortsätta?

Känns som mitt liv är ganska meningslöst just nu.
Finns ingen kärlek eller ens känslor.
Trodde verkligen jag kunde hitta men ej.

Jag vet inte vad jag vill med mitt liv eller ens vart jag vill gå med det.
Ett sne steg och alllting blir fel, men ett perfekt liv finns inte heller.
Alla som är rika är bara olyckliga, alla som är fattiga är olyckliga.
Kan man bara välja mellan två världar? finns det någon som trivs för den man är?
Svaret är NEJ!.

Att finna det bästa med livet går ej, man söker men finner aldrig svaren.
För en gångs skull tror man att man är lycklig, men innerst inne finns barnet i än soom bara gråter.
Himmlen blir lika mörkt som du blir ledsen.

Varför ska man trivas med något som inte ens finns?.

Ska jag ge upp mitt liv eller bara fortsätta i alla lögner och leva livet ut i likadant?.
Kan jag verkligen bättra mig eller kommer jag alltid vara den fega lilla tösen inom mig?.
Blir något bättre om jag ger upp och allting sämre om jag fortsätter?.
Kanske tvärt om?.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0