Hate it

Inget går som man vill har jag tänkt på.
Jag vill för en gångs skull till skolan men jag blir sjuk.
Därför alla har jag knappt hört av mig ligger i sängen och känner bara att jag vill dö.

Men men..
Somnade igår redan vid elva O.o.
Sedan vaknade jag aassss tidigt och hade frossa fast jag var kokhet.
Men men sånt händer antar jag.

Jag och Natta drar till solna och fixar naglarna:)
Älskar mina mycket längre än vad jag brukar ha:).
Ska pimpa till dem så ska ni få se hur dem ser ut ;).

Nej sen nu väntar jag på att Alex o Jenny ska ringa.
Är egentligen för sjuk för att vara med ngn alls men jag lovade att sova där, så det är ju bara att pallra sig dit.
Imorgon blir det att dra hem o stanna i sängen..
Hoppas på att dö eller något vet vet ;) heheh...

Ha en bra kväll för jag skriver tomorrow..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0