Hemma@ 12 inatt

Hehe det var inte alls planerad.
Jag mötte Jenny i centrum för att hon skulle handla vinter kläder.
Vilket hon lyckades lägga undan tills alex skulle komma.

Alex kom och vi mötte Jennys syster Marie.
Jenny hade dragit till sin andra syster Maja.
Alex fick lite damp på Jenny att hon inte hade lagt undand RIKTIGA nter kläder xD.
Så Jenny kom tillbaka och vi gick i centrum i 3 timmar.
Bara för att Jenny inte hittade något och var så bestämd på saker och ting xD.

Själv gick jag runt med min väska full med mina nya arbetskläder.
Så jag satte mig ganska fort.

Vi gick i centrum tills det stängde.
Tänk då att jag bara hade ätit lunch halv elva och inget mer xD.
Men Alex var så snäll och bjöd mig på donken^^.
Jenny drog hem medan jag Marie och Alex drog till donken och åt.

Sedan följde vi med Marie till bussen och hon åkte hem.
Vid nio började jag klippa Alex hår.
Haha, skiit kul hade vi xD.
Sedan färgade jag hans hår svart :P.

Blev sugen på att färga mitt hår men nee >__<
Sen vid halv tolv kom brorsan och hämta mig, hihi han hade köpt ett okt cigg till mig me<3<3<3..

Gårdagens outfits..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0