Impuls köp

Sandra hörde av sig igår och undra om jag skulle med till malin på fredag.
Räkna med chill krök och singstar med dem bästa är aldrig fel<3..
Men det är de..

Igår låg jag och tänkte på om jag skulle handla en skjorta eller ej.
Hade jätte svårt att somna för att jag låg och tänkte på skjortan och en viss person med.
Men det sutade ju med att ag somna men har vaknat många gånger inatt asså:P.

Idag så drog jag fan ner och köpte skjortan.
Fick samt massa snälla kommentarer om den så jag antar att den passade bra då:).
Sen fick mamma fotta outfitsen jag ska ha på Fredag:).

Sen gick jag hem och pluggade Etologi.
bara två kapitlar kvar sen är jag klar med den:)
Men tänkte ta dem imorgon efter jag har tränat med Paloma:).

Ikväll bli det att äta och mysa med min älskade granne Eva<3
Men det stör ju inte om en viss person ringde mig:D<3<3<33..





Jag och saffi  tog en dans:)..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0