Industriella revolutionen

Sitter just nu och jobbar med historia .
Vi ska skriva om industriella revolutionen vilket jag är klar med.
Men tydligen dög intre tre handskrivna sidor så jag måste skriva nytt.
Men bara för att jävlas då ska jag skriva tre sidor till med bara i Europa.

Usch hatar den lärare men man får som sagt stå ut för att få betyg.
Göra det bästa och bara le.
Tacka ta emot och sen då lektionen är klar då kan bryta ihop.
Eller om man vill slå någon gör man det.

Idag ska jag planera lite.
Hoppas på att få min matte läxa gjort.
Dock finns det en liiiten chans att den blir klar.
Men den ska vara klar tills nästa vecka men ju tidigare desto bättre:).

Nu ska jag fortsätta jobba.
Ska skriva in lite nya dikter sen too..

 

Känner mig såhär just nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0