Matte time

Idag har det varit en ganska dryg dag.
Iallafall vad jag tycker..

Första lektionen var sååå tråkig att man satt i egna tankar(A).. hihihi..
Sen så var det lungt, lunch m.m
Beställde fel så fick ingen mat :(.
Visserligen sa sandra att jag kunde tagit mer sallad men jag bah nee.
Sallad duger bara till förrätt xD. hahah bra kommentar där.

Sen hade vi 2½ timme rast.
Kul? nej.,.

Matten började sen och jag kännde att för en gångs skull förstod jag matten..
Så tyckte det var ganska roligt men jag dum förklarade mig ordenkligt där.
Frågade hur man skulle räkna ut ett tal så sa min matte lärare att jag inte kunde räkna just det talet för det var bara en beskrivelse. Jag bah ahhh undra på att det är rött markerat.

Dum förklarad blondin? YES

Sen blev det bråk mellan två personer eller åtminstonde en allvarlig diskussion.
Så ja vi fick sluta tidigare:D.

Imorgon blir det matte plugg, sh plugg och lite mer matte plugg:).
Ska försöka dra mig till gymmet också.
Känner att vill jag bli snygg och söt kan jag inte fuska nu ;).

Nu ska jag ner och göra en kvälls fika:)
mmmmmm... *drools*





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0