Seg dag med regn :(

Hej alla glada och sura, jobbar ni eller?;)..
Jag har tagit en paus för att just denna dagen är på ett sätt bra men endå dåligt.

Vi har en uppgift att göra sen får vi gå från skolan.
Det är väl det enda braiga.
Sen så arbete vi ska göra ligegr väl på runt fyra sidor då jag nu är på min andra.
Så jag får väl se hur det går med allting.

Efter skolan ska jag träffa svea och J.
Vara med dem en liten stund sedan ska jag träffa bästis alex för att hämta ut en sak:)

Ja, vad kan det vara jag ska hämta ut tro?;).

Kan ju lägga ut det sen ofc ;).
Så ska ni få se min present jag fick av mamma igår med :D.

 

PS NOTE TILL MIG: ta med dikterna hem..


Kommentarer
Postat av: Axelstine

Heron Ridge

2011-11-02 @ 11:59:28
URL: http://axelstine.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0