Think i'm in love

Har svåra beslut i livet men du tar dem bort.
Jag blir alltid glad då vi pratar med varndra.
Att trackassera dig är kul men att gilla dig är bättre.

Vill inte gå för fort fram så jag tar det långsamt.
Vill se om du verkligen älskar mig för den jag är eller om jag bara är en tjej du bara ha vid din sida?.
Som sagt gillar dig jätte mycket.
Du är den personen jag behöver och vill ha vid min sida.

Du gör mig glad, du får mig att skratta och jag gillar det jag får.
Vet inte om det kommer att bli vi men hoppas.
Vi får se vad allting leder, det ska bli kul.

Att få reda på något man själv skapar är något som verkligen blir intressant.
Känner mig helt varm inombords då jag tänker på dig stönos<3.
Kommer göra allt för att försöka vinna ditt hjärta, även om jag kommer förlora dig på vägen..





Kommentarer
Postat av: Fredrik H

Lycka till hörru, jag håller tummarna för dig :)

2010-09-28 @ 22:18:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0