Uppdate

Har inte bloggat så mycket tyvärr.
Men nu så ska jag köra igång bloggen igen.

I fredags var det ju fest.
Jag däckade vid två och blev väckt 09:20.
Tog den lilla skvättet av vinet som fans kvar och gick ut och tog en morgon cigg.

Drog hem och åt bakismat med mamma.
Träffade J och sedan drog jag hem till Marjatta och Jani.
Efter att ha ätit en super god mat hos dem var jag tvungen att bege mig hemmåt.
Tog de första  bästa sakerna och gick över till Aex och Jenny.

Jenny gick och la sig tidigt =(.
Men hon missade allt kul.
Jag fick en skrattattack och skrattade åt allt.

Shit..
Däckade i deras soffa efter ett tag och sedan ja sov jag där.

Idag blir det ingen träning som jag hade hoppats på.
Ska sitta barnvakt vid halv tre och sedan göra läxan och kanske träffa J.
Får se hur jag lägger upp mitt liv nu mera.

Skriver mer ikväll bitches bye..



älskar skolans webcams :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0