Upps

Skrev visst aldrig någonting mer igår..
HEHE..

Blev så upptagen av allting men nu så.
Igr var jag med Sandra och Malin til Max i kungsan och käkade ( NOT GOOD)..
Sen gick vi och shoppade, och jag som inte skulle ha något köpte två par nya tights .__.
Suck kan aldrig spara mina pengar hur mycket jag än försöker.

Men ändring på det hoppa vi :).

Sen då Linn och Linnea kom så drog jag för jag kännde att jag måste hem.
Kom hem och vilade ett par timmar sen drog jag och paloma o tränade på sats.
Fan vad skönt det var :).

Svettades som fan men det är väl antaglign bra:P.
Sen kom jag hem , duschade och gjorde inte mycket mer.

Idag blir inget av.
Inte vad jag vet, ska bara sitta hemma och slappa:)..



Mina tights ;)..



Innan gymmet ;)..

Måste ju se någorlunda bra ut då man kör moppe :D..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0