6 Månaders presenten

Tänkte avslöja min present :D.

Jag och min kille har varit ihop 6 månader på onsdag nästa vecka.
Dem bästa månaderna i mitt liv med :)..

Han har köpt en present till mig och jag till han:)..
Min present kanske vi ska hämta idag:D..
Hans present kanske vi gör imorgon:).

Min present till Alex är att vi piercar oss..
Han har ju alltid velat haft i läppen och nu får han det:D.
Jag gör om min Smiley eftersom den blev utslagen:(..

Sen min present från honom är att jag ska få 2 stycken GERBILER!?!?!?..
Mwiwiwi :D:D:D:D...
Hoppas på att få åka och hämta dem idag, men man vet aldrig:).
Hihi*

Aja ska klä på mig och gå mot mamma..
Så ensamt i lägenheten utan tuss och Alex :(..

Hörs senare :)..

 

SÅ JÄVLA SÖTA:D:D:D:D<3<3<3<3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0