AJAJAJAJAJAJJJ!?!?!

AJJJAJAJAJJA!?!??!

Har sån huvudvärk :(.
Mår illa också efter all mat jag åt :(.
Tre pitabröd= DUM IDÈ!?!?
Nej måste äta mindre mår bättre då :D.

Tillbaka till huvudvärken..

Jag har skit ont.
Dock tror jag på att det är för att jag inte använder mina glasögon :(.
Men vill ha linser, dock vill jag inte slösa pengar på linser.
Eller pappa vill inte det till.
Dock fick jag 300:- av pappa ;).Thank you daddy ;)
Tror min tröjja stämmer, Daddys girl , eller vad säger ni?:D.

*hihi*

Aja ska försöka få hem min älskling så jag får lugn och ro xD. haha


Kommentarer
Postat av: wirrie-bell

2011-04-23 @ 09:20:50
Postat av: Wirrie-bell

Om det är något du behöver för att må bättre så tycker jag inte de ses som att slösa <3

Jag tycker du sak sakfa det :D

2011-04-23 @ 09:22:05
URL: http://wirrie-bell.blogspot.com
Postat av: fliiez svar:

Tack elli du vet hur man alltid får mig på humör<3..

Tänkte ut och springa med tussen vill du med? Länge sedan vi sågs miss u :)<3

2011-04-23 @ 20:23:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0