Bole Bole Vem....

Hej hej bloggen.
Mår mycket bättre idag :D.
Det är sol ute så då är det ett gensat smile på mig :D.
Vaknade upp med solen i ansiktet, jätte mysigt<3.

Var ju på zumba igår.
Ska vara med nästa vecka nu satt jag bara som åskådare.
Men då man är där så hör man jätte bra musik kom jag på.
Jag har laddat ner två av mina favoriter från zumban :).
Marlene kunde inte ge mig dem men namnet fick jag allt reda på ;).

Idag blir det en tur hem till mamma och pappa.
Tänkte istället för att jag drar till sats ensam så går jag ut och joggar med saffi.
Hon behöver ju också motion minsann :).

Sen ska hon följa med hem hit och då ska jag städa lägenheten :).
Huehuehue..

Här är låten Na poda do pe dem sjjunger just bole bole, vem ;).






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0