Glad Påsk:)

Ska skänka ett snabbt inlägg här tänkte jag:).

Idag har jag och min älskling tvättat hela dagen.
Sen vid två drog vi till en granne och fikade.
Jätte mysigt och roligt hade vi.

Nu äter vi påsk middag hos mamma och pappa..
Min bror och hans tjej är här med :D.

Sen imorgon ska jag och min älskling först till S och fixa ögonbrynnet:).
Eller jag och mamma ska fixa ;).
Sen så drar vi till Alex mamma och syster och firar "efter" påsk och sover över.
Tror det kommer bli en riktig myskväll som alltid :D.

Aja..

BTW!!! Är skit taggad på högskolan :).
Tror att jag kommer välja rätt denna gången..
Känner på mig att denna utbildningen kommer göra att jag kommer komma långt i livet :).
Vilket jag glädjer mig åt att göra :D..
Och det bästa är mina vänner och min älskling som stöttar mig så mycket, finns inget bättre<3..

Det var det :D..

GLAD PÅRRE PÅ ER!?!?!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0