Hoppsan!?

Huehuehue hur är det mer er idag då?.
Jag har precis diskat klart och sitter ner och vilar ryggen nu:).
Tyvärr har vi ingen diskmaskin så man får göra allt för hand :(.

har fått ett blåmärke på läppen :(.
Hopppas v erkligen att det går bort tills imorgon:).
Sen har jag väl kliat mig i sömnen och så hela mitt vänstra öga eller iallfall en bit av det e lite lila/röd aktig.
Och nej jag har inte blivit slagen..
Vi leker inte sånna våldsamma lekar jag och Alex ;).

Aja..
Finns inget mer att berätta direkt:P.
Hundskolan har tagit stopp även mina dikter är slut.
Och mina tankar om.. har också tagit slut xD.
*Hahahha*

Ska fundera ut något så ska jag nog fixa till allting:).
Bjuder på en slappar bild den dagen jag skulle till mamma och pappa o fika :D..



Snygg såklart, hahahah ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0