Inget går som man planerat....

Har ni tänkt på det?.
Då man planerar massor med saker så blir ingenting av.
Som idag.
Jag svek min enda käraste kille.
Jag hade lovat han att vi skulle äta våfflor och sen mysa med efterätt.
Men det slutar nu med att vi äter hos mamma och myser med efterätt senare.

Sen skulle vi gått långpromenad också.
Men det blir ju inte heller av.
Plugga skulle jag också gjort och diska.
Men nejdå.

Eller diska ska jag göra då vi kommer hem.
Men annars, resten då?.

Känns som att jag har så lite tid för ingenting alls :S.
Det är skummt alltså.

Aja..
Får rå plugga imorgon istället.
För på onsdag ska det vara inlämnat och jag vill gärna bli klar med det jag har kvar.

Aja.

5 Månader med världens bästa kille<3 Förlåt att jag svek dig Alex idag :(..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0