Onsdag

Sitter hemma hos mamma och pappa och bara slappar.
Hade ett djupt samtal med älskling igår.
Men det tar jag inte upp här.
Det enda som jag kan säga är att han har motiverat mig så mycket att jag tänker söka till högskolan.
Mer än så säger jag inte :).

Igår var jag med Bella och Rody.
Alla vi fyra hade skit kul som vanligt:D.
Vi fiska , fika, snacka och bara hängde.
Saffi höll på att drunkna men jag fick livrädda henne :(.
Stackars hund , nära döden upplevelse lixx.

Idag vet jag inte vad som händer.
Någon lugn dag eller inte..
Ska försöka få älsklingen ut på en kvällspromenad :)
Jätte mysigt att vi göra sånna saker ;)..

Aja..
Ska se sjukhuset nu på tv hare bra allesammans så skriver jag kanske lite senare:).

 

Du trodde att du visste vem jag var.
Men du hade helt fel.
Jag är någon du inte känner.
Du sa att jag var falsk.
Värdelös kom på tal.
Men du visste inte att jag var din egen spegelbild
;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0