Städning

Jag skulle egentligen åkt till skolan idag och hämta lite papper.
Men det orkade jag inte.
Har knappt sovit något inatt :(.

Jag har iallafall hängt upp tvätten, diskat och städat undan lite.
Ska ta fram sug sven och leka lite med han ;).
Huehuehue*

Nej men det blir en cigg innan och sedan ska jag göra mig iordning.
Ska möta min granne kvart i tre eller tre vid odenslunda skola.
Ska förlja med hans dotter till simskolan :).

Så jag drar vid tolv ett tiden någongång.
Saffi måste ändå ut då och då kan vi lika bra dra hem till mamma.
Tror nog att Astor vill ut vid den tiden också :)..

Aja nu ska jag ta en cigg sen leka med sug sven och efter det blir det att göra iording sig:).



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0