Tisdag

Mamma hade slängt ut mina läxor och de.
Så hon fick gå till soprummet och leta upp alla mina läxor.
Och nu kan jag äntligen börja med dem.

Har ringt angående mitt projekt arbete men lämnade mitt nummer så får dem ringa upp:).

Igår så var jag med rody, bella och Alex.
Vi drog till bollstanäs och fiskade xD hahaha..
Massa musslor men inget annat xD haha..

Sen fottade jag lite men bilder kommer upp ikväll eller imorgon:).

Ska snart bege mig iväg mot bollstanäs igen och bada med Saffi.
Sen kommer bella och möter mig:).
Vid fem tiden kommer killarna och då ska vi fika och fiska igen:).

Men som sagt igår efter fisket så drog vi till donken i rotebro.
Världens SÄMSTA ställe.
Drickan var vatten med kolsyra ingen läsk, pommesen var gammla och hamburgarna var inte okej.
Så jag blev sur och det var en väldigt otrevlig personal också.
Så jag kastade pommesen in under ett annat bord och ovanpå disken.
Dem får skylla sig själv för dem förstörde min middag.
IDIOTER!?!?!?

Well..

Ha en bra dag för jag kommer ha kul iallfall;).





Kommentarer
Postat av: Wirrie-bell

Varför gick du inte bara in på donkens hemsida och anmälde den restaurangen? De e lätt gjort och dom tar ganska allvarligt på när dom får in anmälningar på att domserverar gammal mat.

2011-04-19 @ 15:19:38
URL: http://wirrie-bell.blogspot.com
Postat av: Fliiez svar:

Jo, jag ska göra det men det enda man får är värdelösa chekar för att äta mer donken lixom xD ahhahah..

2011-04-20 @ 12:04:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0