Unga mammor

Sitter och tittar på unga mammor fast danska:).
Tycker det programmet är ganska bra för en gångs skull.
Visserligen så är det max 19 åringar i detta program vad jag har sett.
Men en gång var det en 17 åring, heheh..

Nej men dem ser så glada ut mammorna men jag har nog mer vett att vänta ett tag:).
För mig så får jag en känsla av att då man föder en unge då blir den ens allt.
Man blir glad,gråter mycket för att man har någon att kunna älska livet ut.

Men för mig får den dagen vänta ett tag:).
Ska uppleva mina drömmar först ;).

Idag blir det tvättstugan för min och Alex del.
har så mycket tvätt så jag måste gäöra någonting åt det hahah xD.
Sen blir det väl någon promenad av nån slags får helt enkelt se:).

Aja fint väder = Glad Fliiez :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0